Scrolluj a objavuj
KlikniŤukni a buď priekopníkom
KlikniŤukni a dokáž svoju odvahu

Kampaň mesiaca: Každý si na Valentína zaslúži jemnosť s Milkou

Zdieľať

Po roku tu máme opäť Valentína!

Hoci dnes vnímame tento sviatok ako deň plný srdiečok a romantiky, s Milkou chceme, aby bol aj plný jemnosti. Všetci si predsa na Valentína zaslúžime jemnosť, či už sme šťastne zadaní alebo šťastne nezadaní. Milka pralinky tak môžeme podarovať aj svojmu najlepšiemu priateľovi, milému recepčnému či predavačke dole v samoške, ktorá sa nás spýta, ako sa dnes máme.

Práve preto sme kampaňový claim tento rok rozšírili a na známosť dávame, že “Každý si na Valentína zaslúži jemnosť“.

Milka Mondelez Wavemaker kampan Valentin

Pre rozšírenie zásahu valentínskej Milka kampane sme nasadili killer kombo jemnosti: influencerov a mainstreamové médiá.

Influencerskú kampaň cielime na čo najrôznorodejšie publiká, s využitím rôznych influencerov pre každú z troch životných situácií relevantných pre valentínsku jemnosť. LucyPug nám ako single ukáže, že je dôležité mať rád sám seba a pokojne si to aj na Valentína dokázať sebaobdarovaním sa Milkou. Patra Bene, ako šťastne zadaná, rozdá jemnosť hneď viackrát – poteší nielen svojho partnera, no taktiež prekvapí ľudí z domova dôchodcov. A nezabudli sme ani na influencerov, ktorí sa prezentujú svojou rodinou a ich životným štýlom – za nich sme zapojili Nutelindochku.

Influenceri si sami vybrali niekoľkých ľudí, ktorým podarujú jemnosť aj s personalizovaným odkazom na krabičke Milky. A to jednoducho preto, lebo si to zaslúžia za to, akí sú.

milka kampan valentin europa 2 wavemaker

V offline médiách sme okrem televízie súbežne spustili aj súťaž Valentínsky kuriér s Európou 2 – skvelý spôsob, ako obdarovať niekoho, koho máte radi, úplne jednoducho a z pohodlia vlastnej postele či obývačky – Valentínsky kuriér to totižto vybaví za vás.

Poslucháči na webe rádia vypĺňajú kontaktné údaje za seba a rovnako aj človeka, ktorému by chceli poslať balíček praliniek Milka – do formulára napíšu aj venovanie, ktoré potom prepíšeme na samotnú krabičku s Milka pralinkami.

Valentínsky kuriér sa potom už každý jeden deň osobne vyberie priamo na zadanú adresu a v živom vstupe odovzdá krabičku Milky obdarovanému, prečíta venovanie a potmehúdsky sa ho spýta, či vie, kto je jeho Valentínom. Ten pritom bude čakať na linke a v správny čas sa zapojí.

Tým, že sa v kampani nesústreďujeme iba na zamilované páry, vieme maximalizovať pozornosť a relevantnosť odkazu Milky u oveľa väčšej časti ľudí, ktorých naša kampaň zasiahne. A v konečnom dôsledku taktiež rozširujeme plejádu príležitostí pre kúpu a konzumáciu Milka praliniek.


Laura Hrubíková

Senior Account Manager
Wavemaker Slovakia

Next up