Blíži sa hlavná sezóna behov, festivalov a iných veľkých outdoorových podujatí a s ňou aj rozhodovanie zadávateľov a značiek, s ktorými z týchto eventov sa spojiť a aké aktivity tam rozbehnúť, aby dosiahli čo najväčší efekt.
U nás v agentúre máme odpoveď na tieto otázky v podobe nášho rokmi prevereného výskumného nástroja mVibe. Čo presne vám vie mVibe priniesť vám najlepšie priblížime na konkrétnom príklade jedného z posledných meraní.
V januári sa na Slovensku v Jasnej konalo jedno kolo Svetového pohára v alpskom lyžovaní. Podujatia sa zúčastnilo v rámci partnerských spoluprác niekoľko značiek z portfólia klientov GroupM aj Wavemakera.
Meranie mVibe je realizované prostredníctvom SMS dopytovania účastníkov podujatia. Na základe kombinácie geolokačných a časových údajov identifikujeme, kto bol na podujatí a posielame im pozvánky do prieskumu. Spätnú väzbu na Svetový pohár v Jasnej nám týmto spôsobom vyplnilo 399 účastníkov.
Takýmto spôsobom štandardne zisťujeme komplexné vnímanie prezentácie značky na evente jeho účastníkmi. Zameriavame sa na:
V rozšírenej verzii vieme vyhodnocovat aj brand lift / prínos účasti značky na podujatí pre návštevníkov podujatia, t.j., rozdiely vo vnímaní značky medzi ľuďmi, čo boli na podujatí, a ľuďmi, čo tam neboli. Takto vieme kvantifikovať efekt podujatia na vybrané brand KPIs.
A čo nám návštevníci zo Svetového pohára povedali?
Ak by ste mali aj vy záujem o meranie miery vplyvu prezentácie vašej značky na vybranom podujatí, kontaktujte nás: branislav.marko@wmglobal.com
Head of Strategy and Insight
Wavemaker Slovakia