Milka mení po 25 rokoch receptúru, obal, dizajn samotného produktu aj komunikáciu. Ide o kompletnú renováciu značky a kampaň, na ktorej sa pre nášho klienta Mondelez podieľame, je rozdelená na tri fázy. V dvojtýždňovej teasing fáze citylighty a digitálne formáty s motívom čokolády bez loga a názvu tvrdili, že prichádza čokoláda jemnejšia než Milka.
S reveal fázou spúšťa čokoláda Milka dvojmesačnú 360-stupňovú podporu, kde vysvetľuje, že iba nová Milka je ešte o kus jemnejšia.
V tretej fáze sa predstaví nové kľúčové posolstvo marketingovej kampane: „Milka. Jemnejšia než kedykoľvek predtým“ a aktivity budú pokračovať.
Pri príležitosti revealu kampane sme si aj u nás v agentúre urobili drobnú internú aktiváciu v podobe slepého testu chuti novej a predchádzajúcej generácie Milky. Napriek tesným výsledkom aj nás presvedčila nová, ešte jemnejšia Milka.
Senior Account Manager
Wavemaker Slovakia