Cieľom veľkonočnej Milka kampane bolo predstaviť u nás stále relatívne opomínanú tradíciu Vajíčkobrania, v zahraničí známu ako egg hunting. Hľadanie vajíčok je tradícia, ktorá sa objavuje naprieč celou Európou, najpopulárnejšia je v Nemecku, Rakúsku a Francúzsku. Málokto však tuší, že tento zvyk má svoje korene aj v našom regióne, a to už od 16. storočia.
Odtedy však už uplynulo veľa vody a neistá pandemická situácia v posledných rokoch vajíčkobraniu tiež práve nehrala do karát. Chcelo to teda modernejší prístup a Milka preto vytvorila online mobilnú hru vajíčkobrania. Úlohou výhry chtivých účastníkov bolo nájsť veľkonočné čokoládové zajačiky a vajíčka roztrúsené naprieč celým Slovenskom. Samozrejme v online prostredí. Súťaž technicky využila rozhranie Google Maps, v ktorom hráči zoomovali mestá a obce na Slovensku. Po nájdení veľkonočnej sladkosti im boli na ich hráčske konto pripísane body a keď ich nazbierali dosť, mohli sa zapojiť do žrebovania o peňažné výhry.
Aplikácia bola podporená online kampaňou, v ktorej sme nasadili 5 custom kreatív pre Bratislavu, Košice, Žilinu, Prešov a Banskú Bystricu, aby sme zapojili užívateľov v ich domácom prostredí.
Vajíčkobranie Milky podporili aj influenceri Selassie a LucyPug a inšpirovali tak mnohých, aby si túto súťaž počas samotnej Veľkej noci preniesli do offline sveta a strávili tak so svojimi najbližšími príjemný čas plný zábavy a čokoládovej odmeny.
Senior Account Manager
Wavemaker Slovakia