Po roku nám opäť začala nová sezóna reklamných súťaží a otvorila ju dvojica expertných podujatí – súťaž digitálnych kampaní a projektov Digital Pie a súťaž PR projektov a kampaní Prokop.
A keďže Wavemaker je digitálna a mediálna agentúra a najradšej máme projekty, ktoré presahujú klasickú škatuľku mediálneho plánovania, rozhodli sme sa opätovne zúčastniť obidvoch.
V Digital Pie súťažíme v kategórii Digital Media Solution napríklad s naším riešením pre Predplatenku od Telekomu. V tomto prípade sme empatickým cielením na základe reálnych potrieb konkrétnych ľudí významne zvýšili vplyv kampane na preferencie spotrebiteľov aj na behaviorálne ukazovatele záujmu o produkt. Viac o kampani si prečítajte tu.
Do súťaže Prokop sme zase prihlásili projekt, ktorý nám mimoriadne prirástol k srdcu – Dobré správy v Dobrom ráne pre Slovenskú sporiteľňu. Reklamný priestor v najsledovanejšom podcaste sme pretvorili na moderný komunikačný formát s cieľom nie len zviditeľniť nový komunikačný koncept banky ale nechať poslucháčov priamo na vlastnej koži zažiť podstatu tohto konceptu – vzbudiť v nich optimizmus do budúcnosti. Detailnejší pohľad na kampaň nájdete na tomto odkaze.
Head of Strategy & Insight
Wavemaker Slovakia