Scrolluj a objavuj
KlikniŤukni a buď priekopníkom
KlikniŤukni a dokáž svoju odvahu

Digital Pie a Prokop: aké kampane reprezentujú Wavemaker v aktuálnom ročníku

Zdieľať
digital pie 2022 - prokop 2022 - wavemaker

Zdroje: ADMA, APRSR

Po roku nám opäť začala nová sezóna reklamných súťaží a otvorila ju dvojica expertných podujatí – súťaž digitálnych kampaní a projektov Digital Pie a súťaž PR projektov a kampaní Prokop.

A keďže Wavemaker je digitálna a mediálna agentúra a najradšej máme projekty, ktoré presahujú klasickú škatuľku mediálneho plánovania, rozhodli sme sa opätovne zúčastniť obidvoch.

V Digital Pie súťažíme v kategórii Digital Media Solution napríklad s naším riešením pre Predplatenku od Telekomu. V tomto prípade sme empatickým cielením na základe reálnych potrieb konkrétnych ľudí významne zvýšili vplyv kampane na preferencie spotrebiteľov aj na behaviorálne ukazovatele záujmu o produkt. Viac o kampani si prečítajte tu.

Do súťaže Prokop sme zase prihlásili projekt, ktorý nám mimoriadne prirástol k srdcu – Dobré správy v Dobrom ráne pre Slovenskú sporiteľňu. Reklamný priestor v najsledovanejšom podcaste sme pretvorili na moderný komunikačný formát s cieľom nie len zviditeľniť nový komunikačný koncept banky ale nechať poslucháčov priamo na vlastnej koži zažiť podstatu tohto konceptu – vzbudiť v nich optimizmus do budúcnosti. Detailnejší pohľad na kampaň nájdete na tomto odkaze.


Branislav Marko

Head of Strategy & Insight
Wavemaker Slovakia

Next up