Tento rok to pod Starým mostom opäť raz ožilo mladistvou energiou a parádnou hudbou zo Slovenska i zahraničia! Náš klient Telekom už druhé leto spustil kampaň, ktorá pripomína mladým, aby nesedeli doma, zahodili všetky výhovorky sveta, zabudli na chvíľu všetky starosti a zažili leto plné nezabudnuteľných zážitkov. Dopomáha tomu tým, že pod záštitou Electronic Beats po celej Európe organizuje hudobné pop-up eventy zadarmo a postará sa tým o vynikajúci hudobný zážitok.
Inak tomu nebolo ani u nás na Slovensku!
,,Druhý ročník letnej oslavy hudby a mladosti bol hoden svojho názvu – pre tisícky návštevníkov bude toto leto naozaj Summer to Remember aj vďaka Telekomu!’’ Hovorí naša Denisa, Social Media & Native Manager. Tohotoročná párty edícia bola špeciálna v tom, že miesto jedného dňa si tentokrát ľudia užili dvojnásobnú dávku pestrého hudobného programu. O prvom ročníku sa môžete dočítať viac TU. Ani tento rok sa návštevníci nenechali samozrejme zahanbiť – priniesli super energiu a svoje najlepšie outfity.
Prvý deň, Summer to Remember, bol venovaný elektronickej hudbe a technu. Čisto ženský line-up to rozprúdil pod Starým mostom v tomto poradí: Wyme, Neraev b2b Microchic, Murkezzi, holandská Djka Ki/Ki, a celý event vo veľkom štýle zakončila nemecká DJ-ka, producentka a speváčka horsegiirL, ktorá bola už len svojím zjavom neprehliadnuteľná!
Pre návštevníkov mal Telekom okrem hudobného programu či občerstvenia nachystané aj sprievodné aktivity, ako napríklad stenu, kde sa mohli ľudia kreatívne vyžiť a posprejovať ju podľa svojej fantázie. Súčasou boli menšie plátna, ktoré si mohli ,,pouliční umelci” zobrať nakoniec aj so sebou domov.
DJ setmi pri západe slnka s výhľadom na hrad sa to však nekončilo, po desiatej večer sa zábava presunula na afterparty rovno do 2 klubov – Subdeck, kde vystúpili Apwire Lab, Whithe, Wnchz i FVLCRVM. Druhá afterka sa odohrala v klube WAX2, kde zahrali Toky a Loktibrada, SJ Yellow či Miklei.
Druhý deň bol venovaný viac hip-hopu a akcia niesla názov SWIPE párty. Všetci netrpezlivo čakali na headlinera Gleba, ktorý to pod Starým mostom poriadne roztočil! Tento interprét spravil dokonca taký rozruch, že kapacita bola úplne naplnená oveľa skôr. Okrem Gleba, ktorý je taktiež aj ambasádorom kampane nového mobilného program od Telekomu – SWIPE, vystúpili tiež Vi3E, Fobia Kid, Dušan Vlk + Temn Rudo, ako aj Kewu a DJ GAP.
,,Podpora kampane mala silný začiatok a v podobnom duchu sme pokračovali až do konca. Keďže sme promovali dve rozdielne párty, pod záštitami Telekomu a SWIPE-u, prispôsobovali sme tomu aj druhy formátov.” vysvetľuje Hana, naša Content Specialist. ,,Prvý deň pod názvom Summer to Remember bol v štýle techno párty, pričom druhý deň niesol názov SWIPE párty a niesol sa v hip-hopovom duchu, tomuto boli prispôsobené vizuály ako aj cielenie. Okrem prispôsobených formátov na Instagrame a TikToku, sme tak isto eventy podporili cez eventové skupiny na Facebooku.”
Zapojili sme aj influencerov, ktorí sa na parties prišli zabaviť tiež. Na Summer to Remember ste mohli vidieť Barboru Hazuchovú či DJ-ku c:rcle, druhý deň prišli pod Starý most Samo Zvaný a Mina Koniariková.
Account Director, Michal, dodáva: ,,po evente sme realizovali tiež prieskum mVibe, ktorý nám ukáže pohľad návštevníkov na event, program a ako vplýval na vnímanie Telekomu, resp. novej značky pre mladých Swipe. Treba vyzdvihnúť, že za tento event by mnoho fanúšikov bolo ochotných zaplatiť a to, že mali návštevníci takýto program zadarmo, je jedinečné.”
Z prieskumu mVibe vyšlo, že účastníci hodnotili eventy veľmi pozitívne a 100% respondentov by sa zúčastnilo podobného podujatia v budúcnosti. Ľudia si prišli pozrieť najviac Gleba, horsegiirL, KI/KI a Fobia Kid. 86% respondentov prišlo na event s priateľmi a takmer 50% sa zdržalo v rozmedzí 2-4 hodín.
Zdá sa, že koncept ,,daytime rave’’ sa u nás pekne uchytil, o čom svedčí aj tohtoročná návštevnosť. Na letné párty pod Starým mostom prišlo viac ako 5 000 ľudí a môžeme s istotou povedať, že účel oboch eventov bol splnený: všetci sa bezpochyby poriadne zabavili 😊
A ako si užili event naši kolegovia?
Michal hovorí: ,,Summer to remember / Swipe párty sa po minuloročnom pop-up evente tento rok zmenil na plnohodnotný festival so všetkým, čo k tomu patrí. Mne osobne sadol viac prvý deň s názvom Summer to Remember a interpretkami ako KI/KI či horsegiirL, kde sa predstavilo mnoho špičkových mien domácej či svetovej eletronickej tanečnej hudby. Druhý deň bol tiež našlapaný s Glebom, Fobia Kidom a ďalšími. Bolo cítiť, že cieľová skupina týchto dvoch dní sa dosť líšila, pričom návštevníci prvého dňa mali vekový priemer trochu vyšší a fanúšikovia elektronickej hudby sú trochu kľudnejší ako fanúšikovia hip-hopu.”
Tento vekový rozdiel postrehla aj naša Sandra, Performance & Biddable Specialist, ,,Kým prvý deň bol zameraný na eletronickú hudbu a prilákal aj veľa mileniálov, druhý deň, rapový, ovládla z drvivej väčšiny generácia Z. Ja osobne som si veľmi užila koncert KI/KI a oceňujem organizáciu hudobného eventu, ktorý sa koná počas dňa a končí sa so západom slnka. Má to svoju špecifickú atmosféru a privítala by som viac takýchto akcií v našom hlavnom meste.’’
,,Počas dvoch “festivalových” dní si prišli na svoje nielen fanúšikovia techna a hip-hopu, ale aj milovníci street foodu a street artu. Highlightom aj vyvrcholením prvého dňa bola techno DJ-ka Horsegiirl, ktorá je síce zosobnením bizardnosti, ale všetkým technofilom pod mostom na Tyršáku odpálila dekle, druhý deň to pod mostom prilákal ďalšie tisíce mladých raper Gleb. Mne osobne sa najviac páčil line-up prvého dňa a celkovo atmosféra nabitej techno párty pri západe slnka s výhľadom na Dunaj a hrad.’’ Hovorí Denisa, Social Media & Native Manager.
Pre našu Account Manager, Patríciu, to bol skvelý event nielen pre mladých, ale aj pre staršiu cieľovku. ,,Výber interpretov elektronickej hudby bol skutočne výborný – ženská zostava to roztočila pod Starým mostom naplno.‘’
,,Keď som zistila, že sa párty pod mostom bude konať aj tento rok, veľmi ma to potešilo! Mne sa o niečo viac páčil druhý deň – v rámci tvorby obsahu som sa k interpretom dostala aj celkom blízko, čo môj zážitok ešte znásobilo. Nastavenie celkovej kampane ale aj sila značky, hostí, či influencerov sa zapríčinilo o skvelú návštevnosť, z čoho sme mali veľkú radosť,” hovorí naša Content Specialist, Hana, ktorá je súčasťou generácie Z.
My sme radi, že sme boli súčasťou a už sa tešíme, čo prinesie ďalší ročník summer párty!