Scrolluj a objavuj
KlikniŤukni a buď priekopníkom
KlikniŤukni a dokáž svoju odvahu

Pohľad na tohtoročné FLE Media Awards III: Milka & Birell

Zdieľať
fle media awards 2021 - wavemaker slovakia

Zdroj: FLEMA 2021

V minulých článkoch sme sa pozreli na kampane Slovenskej sporiteľne a na kampane Telekomu a dmky. Ak ste ich nečítali, nájdete ich tu a tu.

Dnes sa pozrieme na dva kúsky Mondelézu (produkt Milka) a Plzeňského Prazdroja (značka Birell).


Mondelez - Milka - Naživo z lesa - Bača - Wavemaker

Milka naživo z lesa

Mladí trávia podľa svojich rodičov priveľa času s mobilmi a inou elektronikou. Na toto zistenie z vlastného prieskumu zareagoval Mondeléz kampaňou na podporu trávenia voľného času v prírode. Pripravil preto letnú promo akciu v retaili, v ktorej ste mohli za kúpu produktov Milka dostať darček vhodný na túru. Toto funguje tak na rodičov, poviete si, keďže mladí sú menej náchylní na in-store promo akcie. Preto sme túto aktivitu presunuli na sociálne siete. Mladým sme ukázali, že výlet do hôr je skutočná zábava. Za influencera v kampani sme nechceli žiadnych horských turistov, ale skôr sídliskové gamerské typy.

Pre YouTubera a influencera Baču sme pripravili výzvu, v ktorej s kamošmi vyrazili na celodennú túru do lesa s rôznymi úlohami po ceste. Všetko, čo sa udialo počas výletu bolo skutočné a okamžite naživo zdieľané na sociálnej sieti influencera a zároveň aj na profile Milky. Engagement aj predajné výsledky nám pritom potvrdili, že real-timový interaktívny content je správna cesta, ako komunikovať voči mladému publiku.

Pozrite si všetky detaily kampane, ktorá súťažila v kategórií najlepšie využitie real-time marketingu.


Mondelez - Milka - Vajíčkobranie - Wavemaker

Vajíčkobranie s Milkou

Egg Hunting, čiže vajíčkobranie, nie je v našich končinách zaužívanou veľkonočnou tradíciou. Milka sa rozhodla predstaviť slovenským spotrebiteľom túto milú aktivitu, ktorá má dlhoročnú históriu naprieč Európou. V čase pandémie bolo však nemožné pripraviť aktiváciu v outdoore, a preto sme vajíčkobranie preniesli do onlinu. S pomocou štvorice influenceriek sme pripravili súťaž, ktorá imitovala vajíčkobranie angažovaním followerov do hľadania vajíčok vo výstupoch, ktoré publikovali influencerky. Aký engagement sme dosiahli pri takto komplikovanom contente, nájdete tu.

Kampaň súťažila v kategórií najlepšie využitie engagementu.


Birell Chut zazitkov - Plzensky prazdroj - Wavemaker

Chuť letných zážitkov s Birellom

Nealkoholické pivo Birell sa profiluje ako nápoj pre aktívnych ľudí. Tento aspekt chcel klient potvrdiť aj v rámci letnej online kampane. Birell sa rozhodol spojiť svoju českú a slovenskú kampaň do jednej veľkej spoločnej, s cieľom upriamiť pozornosť na krásne, ale turistami nedotknuté lokality. Tak vznikol set reportáží z 10 málo známych miest na Slovensku a v Česku, ktoré si mohli prečítať čitatelia SME a Seznamu. Ako dopadol jeden z najväčších contentových projektov v rámci bývalej federácie, nájdete v článku tu.

Kampaň súťažila v kategórií najlepšie využitie digitálu.

Next up