Scrolluj a objavuj
KlikniŤukni a buď priekopníkom
KlikniŤukni a dokáž svoju odvahu

Pohľad na tohtoročné FLE Media Awards: Slovenská sporiteľňa

Zdieľať
FLEMA - Fle Media Awards 2021 - Wavemaker Slovakia

Zdroj: FLEMA 2021

Už po 16. krát sa tento rok konali česko-slovenské FLE media awards. Slovenský WAVEMAKER do súťaže prihlásil tie najlepšie kampane, ktoré sme za posledných 18 mesiacov s našimi klientmi úspešne realizovali. A keďže konkurencia bola obrovská a nie všetky prihlášky sa nám podarilo premeniť na shortlisty, dovoľte nám ich postupne takýmto spôsobom predstaviť.

Tento článok sa bude niesť v znamení Slovenskej sporiteľne. Do FLEMA sme šli s troma kampaňami, pričom dve získali shortlisty a jednu sme dokonca premenili na víťazstvo. Dve z nich boli výrazne ovplyvnené práve covidom a jeho dopadom na slovenskú ekonomiku.

Doma nakupujem - Slovenská sporiteľňa

Doma nakupujem

Slováci ročne minú takmer dva a pol miliardy eur na nákupy v zahraničí. Slovenská sporiteľňa sa rozhodla pomôcť, aby tieto peniaze zostali doma a podporili tak covidom ťažko zasiahnutú domácu ekonomiku. Prišla s iniciatívou Doma nakupujem, ktorá motivovala spotrebiteľov nakupovať v slovenských e-shopoch, obchodoch a prevádzkach. Komunikačnú kampaň sme štruktúrovali do dvoch fáz: B2B a B2C. Najprv sme potrebovali motivovať podnikateľov a prevádzky, aby sa zapojili do hnutia a ďalej motivovali spotrebiteľov, v čom ich banka sama následne podporila masovou kampaňou zameranou na správanie konečných spotrebiteľov. Doma nakupujem sa stalo jednou z najúspešnejších mobilizačných aktivít firiem na Slovensku. Viac o samotnej exekúcii kampane ako aj jej výsledky objavíte TU.

Kampaň súťažila v kategórií veľkých kampaní.


Spolu pre Slovensko - Slovenská sporiteľňa

Spolu pre Slovensko

Pandémia a lockdown zintenzívnili problém duševného zdravia a domáceho násilia. Mnohé ženy, muži a deti čelili doma náročným situáciám. Slovenská sporiteľňa sa rozhodla konať. Spolu s nami a agentúrou Promea priniesla na obrazovky televízie unikátny branded kontent – televízny gala večer, ktorý dokázal významne pomôcť ľuďom s duševnými problémami a obetiam domáceho násilia. Okrem zábavy, ktorú po čase kultúrneho pôstu priniesla na obrazovky, venovala spolu s Nadáciou Markíza značnú sumu určenú na pomoc. Viac sa dočítate na tomto linku.

Kampaň súťažila v kategórii využitie Televízie. Ziskala shortlist.


investičné sporenie - Slovenská sporiteľňa - Wavemaker Slovakia

Aj ľudia ako Vy investujú

Slovenská sporiteľňa pred vyše rokom úspešne predstavila kampaň na nové sporenie, ktoré je investičné a digitálne. Po roku však už jednoduchá komunikácia novinky nestačila a pre zaistenie prísunu nových klientov sme potrebovali nájsť nový silný motivačný trigger a vzbudiť tak potrebu investovať do podielových fondov aj v ľuďoch, ktorí ju doteraz nemali. Potencionálnym klientom sme ukázali, ako prichádzajú o investičnú príležitosť a využili tak efekt stratenej investičnej príležitosti.

Pozrite si všetky detaily kampane, ktorá v kategórií Najlepšie využitie dát vyhrala.

Next up