Bežne vytvára médium obsah a hľadá sponzora. V tomto prípade sme to so SLSP urobili presne naopak. Vymysleli sme media formát, ktorý mal pomáhať a hľadali sme silného mediálneho partnera, ktorý sa bude spolupodieľať na obsahu a jeho distribúcii.
S bankou a partnermi sme vďaka unikátnemu media placementu vytvorili atraktívnu reláciu, ktorá pomáhala aj zabavila. Mala rozmer pomoci, umožnila poďakovať odborníkom a ľuďom v prvej línii.
Navrhli sme kreatívny mediálny setup k ideovému konceptu SLSP. Úzkou spoluprácou boli idey a inšpirácie pretavené do dramaturgicky vyváženého výstupu.
Dramaturgia sa dynamicky vyvíjala podľa spoločenskej situácie. Uvoľňovanie korona opatrení výrazne posunulo aj charakter relácie. Znamenalo to zvoľniť dramaturgiu, viac inšpirovať, povzbudiť, aj zabaviť. Unikátne mediálne riešenie si vyžadovalo Áčkový program do prime-timu a tomu zodpovedajúci obsah.