Scrolluj a objavuj
KlikniŤukni a buď priekopníkom
KlikniŤukni a dokáž svoju odvahu

Objavte nekonečné krásy Slovenska s nekonečnými dátami

Klient

Slovak Telekom

Trh

Slovensko

Positive Provocation

Dostatok mobilných dát a starostlivosť o zákazníkov patrí medzi hlavné kritéria výberu mobilných telekomunikačných služieb. Telekom sa preto rozhodol tieto atribúty značky vybudovať pomocou letnej ponuky nekonečných dát zadarmo. Pre tento účel sme potrebovali priniesť dostatočne atraktívnu kampaň s pochopením letnej nálady v spoločnosti po dlhých covidových obmedzeniach.

Zdieľať
Náš prístup
01.
Challenge

Ľudia unavení obmedzeniami chceli cez leto konečne cestovať a mnohí radšej bezpečne u nás doma. Slovenský turizmus preto lámal rekordy. Keďže väčšina ľudí si ako dovolenku na Slovensku hneď predstaví Vysoké Tatry alebo Slovenský Raj, návšteva týchto destinácií pre turistov znamená presun z mestskej zápchy do radov na horách.

Dostatok mobilných dát a starostlivosť o zákazníkov patrí medzi hlavné kritéria výberu mobilných telekomunikačných služieb. Telekom sa preto rozhodol tieto atribúty značky vybudovať pomocou letnej ponuky nekonečných dát zadarmo. Pre tento účel sme potrebovali priniesť dostatočne atraktívnu kampaň s pochopením letnej nálady v spoločnosti po dlhých covidových obmedzeniach.

02.
Insight+Strategy

V kampani sme preto chceli odporúčať objavovať miesta na Slovensku, ktoré sú často rovnako atraktívne ako najpopulárnejšie destinácie.

Telekomu sa podarilo správne pochopiť náladu v spoločnosti, čo úspešne prepojil so svojim produktom – rozhodol sa darovať svojim zákazníkom nekonečné dáta, aby mohli objavovať nekonečné krásy Slovenska.

Okrem imidžových cieľov sme sa v kampani zamerali aj na tie biznisové, či už išlo o nárast počtu transakcií, resp. aktívne využívanie ďalšieho predajného kanála – Telekom aplikácie, kde ste si mohli neobmedzené dáta aktivovať.

 

 

03.
Activation

Tému preplnených hôr Telekom vtipne predstavil prostredníctvom TV spotu s hudbou od Karla Duchoňa, ktorý bol doplnený vybranými mediálnymi riešeniami, kde sme predstavili možnosti objavovať neprebádané miesta.

Popritom bežala séria TV vstupov, kde sme vyspovedali najskôr travel influencerov s ich obľúbenými miestami na Slovensku a neskôr aj horskú službu a venovali sme sa bezpečnosti v týchto lokalitách.

A keď už sme pri bezpečnosti, pred stretom s medveďom sme vás ochránili ,,Medvedím podcastom”, čiže zvukom rolničky, ktorý ste si mohli ľahko zapnúť na telefóne, ak ste si skutočnú rolničku zabudli doma.

Poslucháčov rádia sme počas kampane vyzývali, aby dávali tipy na menej známe turistické lokality. K desiatim vybraným rádio vytvorilo niekoľko indícii, podľa ktorých mali poslucháči v éteri uhádnuť o akú lokalitu sa jedná.

Kampaň dopĺňali aj ďalšie aktivity travel influencerov na ich kanáloch, súťaž na sociálnych sieťach a čerešničkou na torte sa stala aj solárna nabíjačka na rázcestí turistických chodníkov, vďaka ktorej ste si mohli dobiť vybitý telefón.

Výsledky

Vďaka správnemu odčítaniu nálady v spoločnosti kampaň doručila nadštandardné brandové, ale aj biznisové výsledky.

Atraktivita kampane bola o 19% vyššia v porovnaní s benchmarkom telco kampaní.

Sledovaný atribút Veľa mobilných dát skočil z 50% na 56% a atribút Dobre sa stará o zákazníkov z 50% na 54,5%.

A my sa tešíme aj z toho, že sme ľuďom odkryli mnohé nepoznané krásy Slovenska a podporili aj menej známe regióny.

o 19%
vyššia atraktivita kampane oproti telco benchmarku
+6%
atribút Veľa mobilných dát
+4,5%
atribút Dobre sa stará o zákazníkov

Growth Stories