Tému preplnených hôr Telekom vtipne predstavil prostredníctvom TV spotu s hudbou od Karla Duchoňa, ktorý bol doplnený vybranými mediálnymi riešeniami, kde sme predstavili možnosti objavovať neprebádané miesta.
Popritom bežala séria TV vstupov, kde sme vyspovedali najskôr travel influencerov s ich obľúbenými miestami na Slovensku a neskôr aj horskú službu a venovali sme sa bezpečnosti v týchto lokalitách.
A keď už sme pri bezpečnosti, pred stretom s medveďom sme vás ochránili ,,Medvedím podcastom”, čiže zvukom rolničky, ktorý ste si mohli ľahko zapnúť na telefóne, ak ste si skutočnú rolničku zabudli doma.
Poslucháčov rádia sme počas kampane vyzývali, aby dávali tipy na menej známe turistické lokality. K desiatim vybraným rádio vytvorilo niekoľko indícii, podľa ktorých mali poslucháči v éteri uhádnuť o akú lokalitu sa jedná.
Kampaň dopĺňali aj ďalšie aktivity travel influencerov na ich kanáloch, súťaž na sociálnych sieťach a čerešničkou na torte sa stala aj solárna nabíjačka na rázcestí turistických chodníkov, vďaka ktorej ste si mohli dobiť vybitý telefón.