CSR je dôležitou súčasťou pozicioningu značky Slovenskej sporiteľne. Zároveň sa profiluje aj ako banka pre firmy a podnikateľov. SLSP veľmi citlivo vníma problémy podnikateľov v dôsledku korony. Preto sa rozhodli podporiť ich. Vytvorili sme hnutie DOMA NAKUPUJEM.
Cieľom hnutia bolo motivovať spotrebiteľov, aby v kríze podporili nákupom firmy podnikajúce na Slovensku. Iniciatívu sme podporili špeciálnou komunikačnou kampaňou.
Dlhodobými cieľmi Slovenskej sporiteľne v oblasti firiem a podnikateľov sú budovanie značky – povedomia o banke (aj) pre firmy a podnikateľov, v segmentoch micros a SME, rast z pozície trhovej trojky na lídra (v b2b segmente), a budovať povedomie o banke ako lídrovi v oblasti CSR.
DOMA NAKUPUJEM sa stalo komunikačným formátom, ktorý v sebe prepája všetky tieto ciele. Hlavnou komunikačnou výzvou bolo, ako nastaviť iniciatívu tak, aby splnila tieto ciele a zároveň umožňovala aktívne zapájanie sa firiem.