Zdroj: FLEMA 2021
V minulom článku sme sa spätne pozreli na nami prihlásené kampane, na ktorých sme spolupracovali pre Slovenskú sporiteľňu.
Dnes sa spolu pozrieme na dve case studies Telekomu a jednu dm drogerie markt. Dôkazom toho, že sa jedná skutočne o veľmi kvalitné práce, je fakt, že 2 z nich porota v prvom kole nominovala na shortlist!
Telekomu záleží na tom, aby deti vstupovali do života digitálne gramotné. Prostredníctvom veľkého projektu ENTER im ukázali, že programovanie vie byť zábavné. Školám sprístupnili moderné vzdelávacie pomôcky a podporili učiteľov v učení informatiky cez micro:bit, čo je malý mikropočítač pomáhajúci rozvíjať digitálne zručnosti. Komplexná digitálna kampaň s využitím veľkého množstva disciplín zafungovala tak medzi deťmi, ako aj ich rodičmi. Prečítajte si o kampani, ktorá zabezpečila, že najviac ľudí si Telekom spája s podporou digitálneho vzdelávania spomedzi všetkých operátorov, po kliknutí na tento link.
Kampaň súťažila v kategórií digitálnych kampaní. Získala shortlist.
Je to až neuveriteľné, ale kampaň zo začiatku tohto roka nestratila ani po toľkých mesiacoch na aktuálnosti. V čase najväčšej záťaže na zdravotný systém na začiatku roka závisel osud tisícov hospitalizovaných na zdravotníkoch. Napriek tomu sa im nedostávalo uznania a pozornosti, koľko by si zaslúžili. Telekom sa preto rozhodol vytvoriť kampaň, v ktorej budú hrať hlavnú úlohu práve oni a ich blízki. Všetkým zdravotníkom daroval nekonečné dáta zadarmo, ktoré ich aspoň v malej miere mohli spojiť s rodinou a priateľmi, ktorí si museli počas pandémie tvrdo zvyknúť na ich neprítomnosť.
Prečítajte si viac o kampani, ktorá dosiahla rekordnú páčivosť v slovenskej populácii.
Kampaň súťažila v kategórií malých kampaní. Získala shortlist.
Po odznení nákupnej paniky na úplnom začiatku koronakrízy bolo pre dm droegerie markt klúčová rýchla a dátami podkutá reakcia pre udržanie predajov v najkritickejších mesiacoch. Vo Wavemakeri sme preto zozbierali dáta o tom, ako sa prebiehajúca pandémia prejavila na nákupnom správaní zákazníkov pri nákupe kozmetiky. Podarilo sa nám identifikovať dva kľúčové segmenty s opačným trendom správania a tie sme aktivovali ako cielenia v programatiku. Úspešná kampaň, ktorá zaznamenala dvojnásobnú mieru prekliku v porovnaní s dlhodobým benchmarkom kampaní dm drogerie markt mala aj reálny biznisový dopad pre dmku. Sila dát nášmu klientovi priniesla zaujímavú konkurenčnú výhodu aj napriek hrozivej pandemickej situácii.
Pozrite si všetky detaily kampane, ktorá súťažila v kategórií najlepšie využitie dát.