Základným kameňom bol kvalitný online video spot, ktorý dosiahol vo svojej 60 sekundovej verzii výbornú mieru dopozerania až 22%. Toto video sme distribuovali najmä na YouTube, ale aj u slovenských publisherov.
Neostali sme však len pri videu – online komunikáciu sme doplnili audio reklamou na Spotify, ktorá pomohla zasiahnuť mladšie publikum. Spolu s ňou sme kampaň komunikovali aj prostredníctvom social media kanálov a online displayovej kampane.
Pri tejto kampani sme však nechceli ostať len pri poukazovaní na dôležitú prácu zdravotníkov. Chceli sme aj edukovať širokú verejnosť, ktorá bola práve v tomto období pod paľbou dezinformácií a hoaxov o pandémii, prázdnych nemocniciach a podobne. Preto sme prostredníctvom natívnych článkov na Topkách, SME či Refresheri sprostredkovali čitateľom zážitky zdravotníkov za rok pandémie.
Aby sme sa dostali priamo ku zdravotníkom, použili sme médium ktoré je určené priamo pre nich – Zdravotnícke noviny. Takisto sme vyzdvihli ich príbehy v televízii, konkrétne v relácii Teleráno, kde sa spolu s Dušanom Švalekom, riaditeľom Slovak Telekom pre Slovensko, objavili aj lekári, ktorí hovorili o svojich skúsenostiach z prvej línie.