17. ročník súťaže FLEMA Media Awards 2022, ktorá oceňuje kreativitu a inovatívnosť v mediálnom plánovaní, sa nezadržiteľne blíži. Tento ročník je výnimočný v tom, že po prvýkrát sa medzi finalistov dostalo viac slovenských kampaní ako českých – s nami na čele, čo nás nesmierne teší. 3x hurá pre slovenský Wavemaker! Poďme sa pozrieť na to, ktoré kampane zabodovali u poroty.
Slovenská sporiteľňa odštartovala koncom apríla novú kampaň s rozšíreným posolstvom Budúcnosť je vaša – aj na Slovensku. Veríme, že Slovensko je krajina, kde sa oplatí žiť, študovať, pracovať a podnikať. Hľadali sme jedno veľké symbolické mediálne momentum, ktoré dodá posolstvu kampane dodatočnú mediálnu silu a podčiarkne jeho význam. Ako sa nám to celé podarilo sa dozviete TU.
Radegast svojim prevažne mužským konzumentom ukazuje, že ,,život je hořký. Bohudík.” Pred znovuuvedením komunikácie značky na Slovensku sa však ukázalo, že slovenským mužom sa s atribútmi ako „pravé horké pivo“ alebo „pivo pre mužov“ Radegast nespájal. Preto spolu s Televíziou Markíza vytvorili akýsi mini festival, prehliadku horkých filmov v podobe týždenného pásma pod názvom „Horké večerné kino“. Viac o kampani a o tom, ako sme horkosť pretavili do akčných filmov v televízii, sa dočítate na tomto linku.
Počas uvedenia nového komunikačného konceptu „Budúcnosť je vaša“ sme potrebovali vyvážiť prebytok negatívneho spravodajstva v médiách v súvislosti s nastupujúcou treťou vlnou pandémie a podporiť asociáciu značky s tešením sa na budúcnosť. Vytvorili sme preto moderný komunikačný formát šitý na mieru kampani, a to v podcaste, modernom a obľúbenom médiu mladých a mestských ľudí. TU sa dozviete viac o tom, ako to celé fungovalo.
Odborná porota zvolí víťazov už 21.9. O mesiac, 20. októbra, sa dozvieme ako sme dopadli na slávnostnom galavečere v Prahe.