Scrolluj a objavuj
KlikniŤukni a buď priekopníkom
KlikniŤukni a dokáž svoju odvahu

dmLIVE shopping

Klient

dm drogerie markt Slovensko

Trh

Slovensko

Positive Provocation

V dm drogerie markt sme sa vydali na púť do sveta ecommerce v roku 2018 s uvedením aplikácie Moja dm a nášho e-shopu. Veľmi rýchlo sme si však uvedomili, že vo webshope našim zákazníkom chýba ten pravý zážitok z nakupovania.

Preto sme v roku 2022 uviedli live stream shopping event dmLIVE v Mojej dm aplikácii. Každú druhú stredu, vždy v rovnaký deň a v rovnakú hodinu o 19:30, vysielame livestream moderovaný známymi tvárami, ktoré svojich hostí z radov expertov alebo influencerov spovedajú na tému týždňa.

A vďaka vysielaniu prostredníctvom Mojej dm aplikácie ponúkame sledovateľom možnosť priameho video nákupu.

Zdieľať
Náš prístup
01.
Challenge

Výsledky

dm drogerie markt túto aktivitu realizuje na viacerých trhoch, ale sledovanosť a engagement dosahuje na Slovensku úrovne podstatne vyššie ako je benchmark trhov strednej a východnej Európy.

A pozitívny efekt zaznamenávame aj v predaji. Po porovnaní počtu predaných výrobkov počas dmLIVE s priemerným počtom predaných výrobkov 3 týždne pred streamom sme zvýšili počet predaných výrobkov v priemere o 69,44%.

A to všetko vďaka tomu, že s livestreamom dokážeme sprostredkovať emocionálny zážitok z nakupovania naživo v reálnom čase a prinášame kvalitné poradenstvo, ľudskosť a najmä záväzok dm voči našim zákazníkom.

o 69,44%
vyšší priemerný počet predaných výrobkov po streame
Nad benchmarkom
v sledovanosti s engagemente oproti iným trhom strednej a východnej Európy

Growth Stories