dm drogerie markt Slovensko
Slovensko
V dm drogerie markt sme sa vydali na púť do sveta ecommerce v roku 2018 s uvedením aplikácie Moja dm a nášho e-shopu. Veľmi rýchlo sme si však uvedomili, že vo webshope našim zákazníkom chýba ten pravý zážitok z nakupovania.
Preto sme v roku 2022 uviedli live stream shopping event dmLIVE v Mojej dm aplikácii. Každú druhú stredu, vždy v rovnaký deň a v rovnakú hodinu o 19:30, vysielame livestream moderovaný známymi tvárami, ktoré svojich hostí z radov expertov alebo influencerov spovedajú na tému týždňa.
A vďaka vysielaniu prostredníctvom Mojej dm aplikácie ponúkame sledovateľom možnosť priameho video nákupu.
dm drogerie markt túto aktivitu realizuje na viacerých trhoch, ale sledovanosť a engagement dosahuje na Slovensku úrovne podstatne vyššie ako je benchmark trhov strednej a východnej Európy.
A pozitívny efekt zaznamenávame aj v predaji. Po porovnaní počtu predaných výrobkov počas dmLIVE s priemerným počtom predaných výrobkov 3 týždne pred streamom sme zvýšili počet predaných výrobkov v priemere o 69,44%.
A to všetko vďaka tomu, že s livestreamom dokážeme sprostredkovať emocionálny zážitok z nakupovania naživo v reálnom čase a prinášame kvalitné poradenstvo, ľudskosť a najmä záväzok dm voči našim zákazníkom.