Scrolluj a objavuj
KlikniŤukni a buď priekopníkom
KlikniŤukni a dokáž svoju odvahu

Edukáciou bližšie k značke

Klient

Slovak Telekom

Trh

Slovensko

Positive Provocation

Pre Slovak Telekom sme pripravili edukačnú časť kampane, o tom, akú významnú úlohu zohrávajú horskí záchranári. Priniesli sme pritom riešenia, ktoré naplnili potenciál kampane. Podarilo sa nám ľudí vtiahnuť do témy, keďže sme vedeli, že sa o ňu prirodzene zaujímajú.

Zdieľať
Náš prístup
01.
Challenge

V Telco segmente je náročné získavať nových zákazníkov a väčšinou to je na úkor zákazníkov konkurencie. Pritom platí, že silný vzťah ku značke hrá kľúčovú rolu.  Ako však tento vzťah vybudovať? Pri mobilných operátoroch sa to dá predovšetkým cez budovanie imidžu značky a podporu vnímania kvality.

Pri prvom bode Slovak Telekom dlhodobo dokazuje,  že mu nie je cudzie podporovať zmysluplné projekty. Jedným z nich je aj partnerstvo so Horskou Záchrannou Službou. Keďže povedomie o partnerstve bolo do kampane minimálne, hlavným cieľom bolo zvýšiť ho.

Pri druhom bode sme mali snahu odprezentovať Slovak Telekom ako technologického lídra s najkvalitnejšou sieťou, na ktorú sa dá spoľahnúť v každej situácii.

02.
Insight+Strategy

Aj preto minuloročné Vianoce Slovak Telekom nevenoval len produktom, ale aj hrdinom z Horskej záchrannej služby. Slovak Telekom je jej partnerom už 21 rokov a tak, ako sa na horách môžeme spoľahnúť na záchranárov, rovnako sa môžeme spoľahnúť aj na najlepšiu sieť Slovak Telekomu. Na záchranárov sa však nespoliehame len my, ale aj ich najbližší, ktorí občas v napätí čakajú na ich príchod z práce. Túto nosnú myšlienku sme predstavili prostredníctvom emotívneho TV spotu.

Táto kampaň mohla ako mnohé iné pri TV spote aj skončiť, len tým by sme dostatočne nevyužili  jej potenciál.

Významnou zložkou kampane bola preto edukačná časť s podporou zodpovedného správania na horách a prevencie pred zbytočnými zásahmi záchranárov. Iba vďaka nej sa nám mohlo reálne podariť pomôcť horským záchranárom znížiť počet zásahov.

03.
Activation

Náročnosť práce záchranárov sme priblížili cez výcvik členov Horskej Služby, kde sme prepojili televízny a influencerský svet. Vznikla z toho reportáž v hlavnom televíznom spravodajstve v podaní Jana Tribulu a zároveň úspešné YT video, ktoré pripravil JurajVie.

A ak ste v čase kampane boli lyžovať, v dynamických banneroch sme vám podľa počasia v jednotlivých strediskách odporučili, či sa na hory vybrať alebo radšej ostať doma v teple.

V kampani sme použili aj natívne články a videá, ktoré priniesli silnú odozvu. Najúspešnejší článok z prostredia Horskej Služby bol otvorený 51 000 krát a nebola to len platená podpora. Zdieľaný bol 1 160-krát a z vlastného merania vieme, že čitateľom článkov sa kampaň páčila viac ako ostatným.

Výsledky kampane

Až 64% z ľudí, čo kampaň videli, súhlasilo s výrokom, že Telekom podporuje zmysluplné projekty, oproti 47% z tých, čo kampaň nevideli.

15%
nárast vo vnímaní Najlepšia Sieť a Pokrytie
50%
spontánna znalosť partnerstva s HZS
86,5%
atraktivita kampane

Growth Stories