Oslovili sme 6 odvážnych osobností, ktoré sa neraz stretli s nenávisťou, či už to bolo pre ich sexuálnu orientáciu, nadváhu, farbu pleti, vierovyznanie, vek alebo zdravotné postihnutie. Z vybraných osobností sme spravili hlavných predstaviteľov kampane, čím sme ľuďom poslali dôležitý odkaz.
Tým, že išlo o veľkú zmenu v komunikácii Slovak Telekomu, pred launchom sme ľudí vábili teasingom s celoplošným pokrytím v OOH a bannermi na spravodajských weboch. V rámci teasingu sme sa ľudí pýtali na to, čo nám chýba k tomu, aby sme sa skutočne spojili.
Po teasingovej fáze prišlo odhalenie, kde kľúčovú rolu zohral TV spot s manifestom. Zatiaľ čo v TV a pri videu pozeranom na Smart TV sme divákovi dopriali plnú verziu spotu so všetkými hrdinami, ostatné online platformy pracovali s kratšími a dynamickejšími verziami spotu, či statickými formátmi s jednotlivými hrdinami.
Veľmi dôležitú rolu v tejto kampani zohrali práve sociálne siete, pretože kampaň vzbudzovala silnú emóciu kvôli popularite samotných hrdinov a ich príbehom. Preto sme sa tu sústredili predovšetkým na budovanie bližšieho vzťahu so značkou prostredníctvom podpory engagementu.
Hlavní hrdinovia z TV spotu sa stali zároveň ambasádormi rešpektu na sociálnych sieťach a podporili pozitivitu kampane ešte viac, keď sme z nich spravili Strážcov rešpektu a sami reagovali na nenávistné komentáre v diskusiách na sociálnych sieťach a vyzývali k slušnosti a rešpektu.
Telekom sa zároveň rozhodol stať partnerom Elfov, ktorých úlohou je moderovať diskusie svojich partnerov na ich facebookových profiloch a ročne kontrolujú milióny komentárov, čím aj reálne prispel k tvorbe kultivovanejšieho digitálneho priestoru.